vrijdag 31 juli 2015

50 - ik noem hem vanaf nu officieel pepe

Vandaag is het zover, Halve Trouwboek wordt een halve eeuw oud.



Ik grap al geruime tijd, dan noem ik je Pepe. ;-) Met onze vrienden grappen we ook altijd over de 5 jaar die wij met zijn drietjes nog jonger zijn.

De ongemakken die H.T.B. al treft en wij momenteel nog aan ontsnappen.

Echter wist hij tot gisteren nog niets van de verrassing.

De eerste is, dat ik gisteren Mijnheertje Koekepeertje ben gaan ophalen bij La Reine in plaats van vandaag, na het werk.

En de tweede volgt straks, onze beste vrienden komen eten.

Je denkt misschien 50!!!! Dat vier je toch uitbundiger.

Neen, we kiezen voor een bescheiden iets. Zalig genieten met ons zessen.

En uiteraard met een geschenkje ook.

Kleine dingen zijn vaak een pak leuker dan het grootse.




Gelukkige verjaardag, lieverd!


10 opmerkingen:

Lutje zei

proficiat met je 50ste verjaardag:o)
geniet van je dagje

rietepietz zei

Van harte gefeliciteerd en een knusse avond!
Het hóeft toch niet grootscheeps!

Anoniem zei

Fijne verjaardag en nog vele jaren :)

Miss Milla at Home zei

Gefeliciteerd!!

Lutje zei

je bent zeker nog aan het feesten, hij wordt nu éénmaal maar 50 ;-)

gerhilde maakt zei

Gelukkige verjaardag, Pepe! :-)

Vlijtig Liesje zei

Gefeliciteerd nog! En ik hoop dat jullie een heerlijke dag gehad hebben.

Desire zei

Nog van harte gefeliciteerd! En 50 jaar zijn hoeft van mij ook niet zo uitbundig ... ik vrees dat mijn familie daar anders over denkt :-(

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@allen: Dank jullie wel voor de felicitaties.

Nina zei

Als hij nu pépé is, maakt dat van u dan mémé? :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...